Termeni & Conditii

CUPRINS

 

 

 

 

1.   ELEMENTE DEFINITORII

2.   INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

3.    POLITICA DE VANZARE ONLINE

4.   LIVRAREA PRODUSELOR

5.   RETURNAREA PRODUSELOR(RETRAGEREA DIN CONTRACT)

6.   PRODUSE PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETURNARE

7.   FORTA MAJORA

8.    POLITICA DE CONFIDENTIALITATE CU PRIVIRE LAPRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

8.1 Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm

8.2 Scopurile și temeiurile prelucrării datelor cu caracter personal

8.3 Pastrarea datelor dvs. cu caracter personal

8.4 Transmiterea datelor dvs. cu caracter personal

8.5 Protejarea si  securitatea datelor dvs. cu caracter personal

8.6 Drepturile dvs.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 TERMENI SI CONDITII

 

 

 

     Csecurity- este numele din mediul online al companiei CONSTANT SECURITY SRL, o societate cu capital privat romanesc, infiintata in 2015, avand sediul social in DN71, nr. 72A, Sat Ilfoveni, Com. Nucet, Jud. Dambovita, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J15/921/2015, avand cod unic de inregistrare RO35326582.

     Prin folosirea site-ului sunteti implicit de acord cu Termenii si Conditiile acestuia iar pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, va recomandam citirea cu atentie a urmatoarelor dispozitii:

 

1.   ELEMENTE DEFINITORII

 

         Termenii si Conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri de catre Constant Security catre cumparator prin intermediul magazinului online www.csecurity.ro. 

Urmatorii termeni se definesc astfel:

a)  Vanzator – CONSTANT SECURITY SRL, Csecurity cum este denumita in mediul online, societate cu capital privat romanesc, infiintata in 2015, avand sediul social in DN71, nr. 72A, Sat Ilfoveni, Com. Nucet, Jud. Dambovita, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J15/921/2015, avand cod unic de inregistrare RO35326582. 

b)   Cumparator – orice persoana fizica sau juridica ce trimite/finalizeaza o comanda pe site-ul www.csecurity.ro

c)  Comanda: document eletronic prin care cumparatorul solicita achizitionarea unor bunuri prezentate in oferta magazinului online;

d)   Bunuri: orice produs care urmeaza a fi furnizat cumparatorului de catre vanzator;

e)  Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

f)    Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia. 

g)    Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).

 

2.    INREGISTRAREA SI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

 

a)  Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

b)  Confirmarea unei comenzi se face dupa verificarea acesteia si a stocului bunurilor aflate in comanda, aceasta confirmare se face doar de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic  prin e-mail;

c)   Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

d)  Livrarea unei comenzi se face dupa confirmarea acesteia si dupa stabilirea detaliilor de livrare de catre agentul de vanzari sau livrari si de catre cumparator.

 

3.     POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

a)   Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator. Pentru motive justificate  Csecurity isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel magazinul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al  Csecurity, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

b)  Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site.  Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

c)    In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet,  Csecurity isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

d)   Csecurity poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

e)   Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. 

f)   In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

g)  Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

4.    LIVRAREA PRODUSELOR

 

     Comenzile privind produsele aflate in stoc se livreaza in termenul stabilit de comun acord cu clientul/cumparatorul iar transportul acestora va fi suportat de cumparator. In cazul in care cumparatorul nu doreste plata transportului, acesta poate sa ridice bunurile comandate de la urmatoarea adresa:

     Punct de lucru si livrare - DN71, nr. 72A, Sat Ilfoveni, Com. Nucet, Jud. Dambovita .

a)  Livrarea produselor comandate, care nu se afla in stocul magazinului online www.csecurity.ro la data comenzii, se face in cel mai scurt timp din momentul completarii stocului cu produsul respectiv la cererea clientului. Daca respectivul produs nu va mai fi primit in stoc, clientul are dreptul de a alege oricare alt produs din cele disponibile pe site.

b) Plata produselor comandate de pe www.csecurity.ro se poate realiza la momentul livrarii produselor prin curier (ramburs) la ridicarea acestora de la punctul de lucru) sau in avans - prin transfer bancar sau online cu card bancar.

c) Csecurity garanteaza livrarea oricarei expeditii in bune conditii si in deplina confidentialitate, oriunde pe teritoriul Romaniei, cu exceptia zilelor de sambata-duminica, a sarbatorilor legale si zilelor nebancare, in care nu se fac livrari.

d) Cescurity se asigura ca livrarea sa fie facuta in siguranta maxima, rapid si direct la adresa indicata de client, fiind asigurata pe durata transportului pana la momentul livrarii.

e)  Livrarea produselor se face de luni pana vineri in intervalul 09.00-17.00 si, din acest motiv, va rugam sa ne comunicati adresa exacta unde veti fi in acest interval de timp (serviciu, acasa, etc).

f)  In cazul unei comenzi ce depasteste suma de 2.000 lei cu TVA inclus, livrarea produselor este gratuita pe tot teritoriul Romaniei si se face prin intermediul firmei de curierat rapid contractata de Csecurity , fara costuri sau taxe suplimentare. In caz de nemultumiri fata de serviciile de livrare ale firmei de curierat partenere contactati-ne la adresa de e-mail: office@csecurity.ro

g) Csecurity nu poate raspunde pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: trafic, conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica curierul rapid sa livreze produsele la timp, fapt pentru care nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

h)  Clientul are de obligatia de plata a cheltuielilor de curierat tur-retur in cazul in care produsele sunt trimise si neridicate in termen de 5 zile de la confirmarea livrarii.

i)  Toate produsele livrate sunt ambalate in cutii care vor fi insotite de Certificatul de garantie, Cartea tehnica a produselor si factura fiscala.

 

5.    RETURNAREA PRODUSELOR (RETRAGEREA DIN CONTRACT)

 

j)   Conform legislatiei in vigoare, clientii au dreptul de renuntare la

cumparare prin denuntarea unilaterala a Contractului de vanzare - cumparare la distanta sau dreptul de a schimba produsul achizitionat, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a produsului si se aplica doar consumatorilor care au achizitionat produsul la distanta respectand prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

k)  Potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renuntare la acesta expira in termen de 14 zile de la:

-   Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

-   Ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

l)   Pentru inceperea procedurii de returnare sau schimb, clientul trebuie sa trimita o notificare/formular de retur in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, ori ca doreste la schimb un alt produs, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie a acestuia, la adresa de e-mail: office@csecurity.ro

m) Coletul de retur trebuie sa contina: produsul complet (nefolosit, fara urme de uzura, zgarieturi, suruburi cu semne mecanice pe acestea, parti sau componente lipsa sau detriorate), ambalajul original nedeteriorat, manual/brosuri si toate accesoriile aflate in coletul primit initial.

n)  Returnarea produselor se face obligatoriu dupa transmiterea notificarii, in scris. In acest sens, ne rezervam dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila.

o) Contractul de vanzare - cumparare la distanta se considera incheiat si isi produce efectele juridice dupa momentul plasarii comenzii, respectiv la comunicarea prin e-mail (sau alte mijloace de comunicare la distanta) a confirmarii comenzii.

p)  Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura, Certificatul de garantie, Cartea tehnica si cutia aferenta acestuia. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc) in caz contrar, consumatorul nu mai beneficiaza de drepturile de returnare.

q) Daca produsele sosesc neinsotite de factura sau certificatul de garantie, nu se receptioneaza si se retrimit clientului. Daca produsul este returnat in alta stare decat cea in care a fost livrat, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

r)  Cheltuielile de returnare vor fi suportate de persoana care a achizitionat produsul, pe numele caruia este emisa factura fiscala, returul se face prin aceeasi firma de curierat care a livrat initial produsul.

s) Rambursarea contravalorii produsului achizitionat se face dupa data receptionarii produsului returnat, dupa avizul dat de catre Csecurity, in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc).

t)  Contravaloarea produselor platite prin intermediul cardului sau prin transfer bancar se returneaza in termen de maxim 14 de zile pentru persoanele fizice si 30 de zile pentru persoanele juridice, termenul incepe sa curga de la data avizului Csecurity in care se constata ca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat (neutilizat, fara sa prezinte lovituri, modificari fizice, zgarieturi, deformari, etc).

u)  Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

-      Pentru Comenzile achitate cu card online - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

-      Pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/card bancar - prin virament bancar;

v)   In cazul in care un produs comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre Csecurity, acesta din urma va informa cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.

 

6.    PRODUSE PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETURNARE

 

a)   Sunt exceptate de la dreptul de retragere/retur din Contract urmatoarele:


           -    Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;

-    Produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Csecurity nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

-    Produsele care sunt susceptibile a se deteriora rapid;

-   Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

-    Produsele sau bunurile care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

b)  In cazul in care se opteaza pentru schimbarea produsului cu un alt model, alegerea noului produs se va face din orice categorie de produse, avand suma minima egala cu cea a produsului returnat.

c) Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau de returnare catre Csecurity.

 

7.   FORTA MAJORA

 

       Niciuna dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentelor dispozitii, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este prevazuta si definita de lege.

 

8.    POLITICA DE CONFIDENTIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

      Protectia datelor cu caracter personal este un angajament fundamental pentru Csecurity conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private SC CONSTANT SECURITY SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

8.1  Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm

 

        În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

        Când vă creați un cont pe www.csecurity.ro,  ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele;

        În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din platforma csecurity aveți posibilitatea să adăugați informații suplimentare, precum: fotografie, genul, nickname, număr telefon mobil, număr telefon fix, data nașterii, nivelul educației, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, datele cardului bancar etc.;

       Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

       Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

8.2 Scopurile și temeiurile prelucrării datelor cu caracter personal

 

 Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

 

a)   Prestarea serviciilor csecurity în beneficiul dvs.

 

         Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

-       Crearea și administrarea contului în cadrul platformei csecurity;

-       Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;

-       Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;

-       Returnarea produselor conform prevederilor legale;

-       Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

-       Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile și serviciile csecurity.

           Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Csecurity și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

          Informatiile colectate de catre csecurity avand ca scop publicitatea (ex: cookie, IP, adresa e-mail) pot fi folosite pentru comunicarile de marketing pentru a va tine la curent cu promotiile si ofertele noastre, putem trimite periodic mesaje de informare de tip: e-mail, SMS, mobile push sau webpush, continand informatii de promovare a produselor pe care le-ati vizualizat sau pe de care sunteti interesat (ex: le-ati adaugat in cos), precum si alte comunicari de genul sondajelor sau cercetarilor de piata.

In oricare dintre aceste cazuri vom cere consimtamantul dvs in prealabil.

b)   Apărarea intereselor noastre legitime

          Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

-         Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei csecurity față de atacuri cibernetice:

-         Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

-         Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale  cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.

8.3 Pastrarea datelor dvs. cu caracter personal

 

        Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma Csecurity. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

8.4 Transmiterea datelor dvs. cu caracter personal

 

         După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

-         furnizorilor de servicii de curierat;

-         furnizorilor de servicii de plată/bancare;

-         furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

-         furnizorilor de servicii de cercetare de piață;

-         societăților de asigurare;

-         furnizorilor de servicii IT;

-         altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.

          În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

          Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

8.5 Protejarea si  securitatea datelor dvs. cu caracter personal

 

        Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

        În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

8.6 Drepturile dvs.

 

        Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

        Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus.